ICT in je onderneming: Start Smart

Slim en handig online (samen)werken, hoe doe je dat?

Bij het succesvol starten met je onderneming hoort ook automatisering. Afhankelijk van wat je onderneemt, kan daar heel wat bij horen. Denk aan je website, e-mail-adres, boekhouden, virtueel vergaderen, en ‘kantoorautomatisering’ zoals een tekstverwerker, spreadsheet etc. 

En hopelijk ook: factureren. Daarnaast heb je misschien nog privémail of mail vanuit ander (vrijwilligers)werk. 

Hoe combineer je dat nu slim of gemakkelijk? En houd je het toch ook weer voldoende gescheiden? 

Waaruit bestaat het cloud-aanbod van Google, Microsoft? Wat kost dat nu?

Of gebruik je liever oplossingen, bijvoorbeeld ‘vanuit de eigen schijf’ of ‘in je eigen cloud’? Makkelijk & duur, of goedkoop en dan betalen met privacy? 

Welke alternatieven zijn er?”

In deze workshop verkennen we de mogelijkheden die passen bij jou en je onderneming.

Bart Koppers, Eigenaar van OpenCare

06-20986845

bart@opencare.nl